(A-1)
1-) Kara Hatice, 2025. Time for universities to think outside the box: University students' experiences of social skills development workshops. ACTIVE LEARNING IN HIGHER EDUCATION
(A-5)
1-) Erol Şahin Ayşegül Nihan, Kara Erol Hatice, 2022. A digital educational tool experience in history course: Creating digital comics via Pixton Edu. Journal of Educational Technology & Online Learning
2-) Kara Erol Hatice, 2022. Eğitimde Pedagojik İnovasyon. Journal of Current Debates in Social Sciences
(A-7)
1-) Kara Erol Hatice, Dönmez Cengiz, 2023. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ BEYİN FONKSİYONLARINA YÖNELİK
DOĞRU BİLGİLERİNİN VE NÖROMİTLERİNİN BELİRLENMESİ. International Journal of Eurasia Social Sciences
2-) Kara Hatice, Tangülü Zafer, 2021. Türkiye’de Öğrenim Gören Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Hukuk Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi. Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
(A-8)
1-) Kara Hatice, Tangülü Zafer, 2017. Sosyal bilgiler öğretim programında hukuk ve politik okuryazarlığı üzerine bir durum incelemesi.. Araştırma ve Deneyim Dergisi
2-) Kara Hatice, Aycan Nihat, 2016. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Felsefe DersineYönelik Düşüncelerinin Belirlenmesi Muğla Sıtkı KoçmanÜniversitesi Örneği. MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi
(B-2)
1-) Kara Hatice, 2022. Socializing with Online Education During the Pandemic: An Example of Gypsy
Dance. 2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2022
(B-3)
1-) Kara Hatice, Kiriş Avaroğulları Ayten, 2017. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİ İÇİN TARİHSEL EYLEMLİLİK İLKESİ İLE HAZIRLANMIŞBİR ÇİZGİ ROMAN ÖRNEĞİ: NEZİHE MUHİTTİN. 6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu
2-) Kara Hatice, Dönmez Cengiz, 2017. ŞEMS TEBRİZİ’NİN ÖĞRETİLERİNİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİDEĞERLERİN ÖĞRETİMİNDE KULLANIMININ İNCELENMESİ. International Symposium of Education and Values
3-) Kara Hatice, Tangülü Zafer, 2017. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARINA GÖRE BİLİM İNSANI. INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES
4-) Kara Hatice, Tangülü Zafer, 2017. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARINA YÖNELİK HUKUK OKURYAZARLIK ÖLÇEĞİ:
GEÇERLİK VE GÜVENİLİRLİK ÇALIŞMASI
. VI. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU
5-) Kara Hatice, Tangülü Zafer, 2016. Sınıf Öğretmen Adaylarının Siyasal Katılımcılık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
(C-5)
1-) Kara Hatice, 2023. Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Eğitimi I/Küresel Bağlantılar Öğrenme Alanı. Yayın Evi: Nobel Yayınevi Editör Adı: YEŞİLBURSA CEMİL CAHİT
2-) Kara Hatice, 2023. Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Eğitimi II/Kültür ve Miras Öğrenme Alanı. Yayın Evi: Nobel Yayınevi Editör Adı: YEŞİLBURSA CEMİL CAHİT
3-) Kara Hatice, 2021. EĞİTİMDE GÜNCEL AKADEMİK ÇALIŞMALAR/EĞİTSEL NÖROBİLİM VE EĞİTİMDE YANSIMALARI. Yayın Evi: İksad Yayınevi Editör Adı: Akgün Abuzer, Gülmez Güngörmez Hatice
4-) Kara Hatice, Erol Şahin Ayşegül Nihan, 2021. FARKLI YÖNLERİYLE UZAKTAN EĞİTİM/UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE ETKİLEŞİMLİ BİR UYGULAMA ÖRNEĞİ: TARİH DERSLERİNDE DİJİTAL ÇİZGİ ROMANLAR TASARLAMA. Yayın Evi: İksad Yayınevi Editör Adı: TALAS, Mustafa
5-) Sabancı Osman, Kara Hatice, 2020. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Alternatif Konular/Suça Sürüklenmiş Çocuklar ve Sosyal Bilgiler. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: Doç. Dr. Nadire Emel Akhan, Dr. Öğr. Üyesi Serpil Demirezen
(C-6)
1-) Kara Erol Hatice, 2023. SOSYAL BİLGİLERDE DRAMA: Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi/Sosyal Bilgiler Öğretiminde Hukuk Okuryazarlığı ve Drama. Yayın Evi: Eğiten Kitap Editör Adı: ŞAN, Selda, OĞUZ NAMDAR, Ayşegül
(G-4-Eski) Being part of a project supported by TÜBİTAK, TÜBA, DPT, KOSGEB, Ministries and other similar public or private institutions (researcher, trainer, advisor, etc.) TÜBİTAK, TÜBA, DPT, KOSGEB,)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Dijital Öykü Atölyesi. 2016-2016
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: . Proje Türü: Diğer (Ulusal). IV. Uygulamalı Bilim Eğitimi Kursu. 2016-2016
(I-5)
1-) 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu. Türkiye. . 2016
2-) 3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi. Türkiye. . 2016
3-) IV. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu. Türkiye. . 2016