Personnel

 MUSTAFA NİŞAN
Mustafa Nişan
@ E-mail
mustafanisan@mu.edu.tr
Phone
0252 211 2041

Staff of

Place of Duty

Muğla Meslek Yüksekokulu / Çocuk Bakımı Ve Gençlik Hizmetleri Bölümü / Çocuk Gelişimi Programı

Regular Staff

Muğla Meslek Yüksekokulu / Çocuk Bakımı Ve Gençlik Hizmetleri Bölümü / Çocuk Gelişimi Programı

Education

Bachelor's Degree

Gazi Üniversitesi Mesleki Eğitim Fakültesi Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Bölümü/Okul Öncesi Öğretmenliği 2008

Master's Degree

Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Okul Öncesi Eğitimi 2017

Doctorate

Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Okul Öncesi Eğitimi 2024

Academic Publishing

(A-3)

1-) Göle Mehmet Oğuz, Nişan Mustafa, Tüfekci Aysel, 2024. Preschool teachers' views on their professional ıdentities during the pandemic (COVID-19) period.. Anadolu Journal of Educational Sciences International
2-) Orçan Kaçan Maide, Ata Seda, Kimzan İlayda, Nişan Mustafa, 2020. Investigation of the Relationship Between Preschool Teachers’xx Perceptions of Efficacy inMathematics Education and Their Attitudes Towards Mathematics Education. International Journal of Progressive Education

(A-5) Articles published in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI

1-) Nişan Mustafa, Temel Zeynep Fulya, 2023. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Üstbilişsel Bilgi, Beceri ve Uygulamalara Yönelik Görüşleri (Preschool Teachers Views on Metacognitive Knowledge, Skills and Practices). Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi
2-) Nişan Mustafa, İnal Kızıltepe Gözde, 2019. The Effect of Early Numeracy Program on the Development of Number Concept in Children at 48-60 Months of Age. Universal Journal of Educational Research

(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops

1-) Orçan Kaçan Maide, Tekin Hilmi, Nişan Mustafa, Kimzan İlayda, 2019. Anne Babaların Aylık Gelir Düzeylerinin Çocuklarına Karşı Sergiledikleri Tutumlarına Olan Etkisi. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
2-) Orçan Kaçan Maide, Nişan Mustafa, Tekin Hilmi, Kimzan İlayda, 2019. Okul Öncesi Sınıflarda Öğretmenlerin Fen Merkezleri ile İlgili Sahip Oldukları Koşullar ve Görüşleri. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi

Courses

ÇGP1003 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ÇOCUK GELİŞİMİ-I

ÇGP1005 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ÇOCUK VE OYUN

ÇGP1010 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

AİLE EĞİTİMİ

ÇGP2001 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

OKUL ÖNCESİ EĞT. KUR. UYGULAMA-I

ÇGP2009 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ÇOCUKTA BİLİM VE TEKNOLOJİ

ÇGP2010 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ÇOCUKLA İLETİŞİM

ÇGP2520 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE FARKLI YAKLAŞIMLAR

ÇGP1010 2023-2024 Bahar

AİLE EĞİTİMİ

ÇGP2010 2023-2024 Bahar

ÇOCUKLA İLETİŞİM

ÇGP2012 2023-2024 Bahar

OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA UYGULAMA II

ÇGP2520 2023-2024 Bahar

ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE FARKLI YAKLAŞIMLAR

ÇGP1003 2023-2024 Güz

ÇOCUK GELİŞİMİ-I

ÇGP1005 2023-2024 Güz

ÇOCUK VE OYUN

ÇGP2001 2023-2024 Güz

OKUL ÖNCESİ EĞT. KUR. UYGULAMA-I

ÇGP2009 2023-2024 Güz

ÇOCUKTA BİLİM VE TEKNOLOJİ

ÇGP1010 2022-2023 Bahar

AİLE EĞİTİMİ

ÇGP2010 2022-2023 Bahar

ÇOCUKLA İLETİŞİM

ÇGP2012 2022-2023 Bahar

OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA UYGULAMA II

ÇGP2520 2022-2023 Bahar

ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE FARKLI YAKLAŞIMLAR

ÇGP1003 2022-2023 Güz

ÇOCUK GELİŞİMİ-I

ÇGP1005 2022-2023 Güz

ÇOCUK VE OYUN

ÇGP1007 2022-2023 Güz

ÇOCUK BESLENMESİ

ÇGP2001 2022-2023 Güz

OKUL ÖNCESİ EĞT. KUR. UYGULAMA-I

ÇGP2009 2022-2023 Güz

ÇOCUKTA BİLİM VE TEKNOLOJİ

ÇGP2505 2022-2023 Güz

KİŞİSEL GELİŞİM