Personnel

Lecturer SERAP OK
Lecturer
Serap Ok
@ E-mail
serapok@mu.edu.tr
Phone

Staff of

Place of Duty

Marmaris Turizm Meslek Yüksekokulu / Otel, Lokanta Ve İkram Hizmetleri Bölümü / İkram Hizmetleri Programı

Regular Staff

Marmaris Turizm Meslek Yüksekokulu / Otel, Lokanta Ve İkram Hizmetleri Bölümü / İkram Hizmetleri Programı

Education

Bachelor's Degree

Anadolu Üniversitesi Turizm ve Otel İşletmeciliği Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği 2008

Master's Degree

Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü/Turizm Fakültesi Turizm İşletmeciliği 2011

Doctorate

Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü/Turizm Fakültesi Turizm İşletmeciliği Devam Ediyor

Academic Publishing

(A-3)

1-) Ok Serap, Alkan Özge, Baysal Kadir, 2019. Ev Pansiyonculuğunun Kırsal Turizme Katkısı: Datça Örneği. International Rural Tourism and Development Journal
2-) Ok Serap, Kılıç Burhan, Sop Serhat Adem, 2013. Otel İşletmelerinde Müşteri Şikayetlerinin Değerlendirilmesi ve Hizmet Kalitesi Algısının Müşteri Sadakati Üzerine Etkisi. Gaziantep University Journal of Social Sciences
3-) Ok Serap, Kılıç Burhan, 2012. Otel İşletmelerinde Müşteri Şikayetleri ve Şikayetlerin Değerlendirilmesi. Journal of Yasar

(A-8) Articles published in Refereed National Journals

1-) Ok Serap, Alkan Özge, Özgürel Gizem, 2019. Datça Badem Çiçeği Festivali’nin Yöre Turizmine Olası Etkileri: Yerel Esnaf Üzerine Bir Araştırma. Datça Badem Çiçeği Festivali’nin Yöre Turizmine Olası Etkileri: Yerel Esnaf ÜzerineBir Araştırma

(C-3) Book Chapters published by publishing houses internationally renowned in the relevant field

1-) Alkan Özge, Ok Serap, 2022. Academic Researches and Studies in Sciences/Change Management in Tourism Enterpres. Yayın Evi: St. Kliment Ohridski University Press Editör Adı: Boyko RANGUELOV; Recep EFE; Sabriye ÇELİK UĞUZ
2-) Ok Serap, Alkan Özge, 2022. Academic Researches and Studies in Sciences/New Trends in Gastronomy. Yayın Evi: St. Kliment Ohridski University Press Editör Adı: Boyko RANGUELOV; Recep EFE; Sabriye ÇELİK UĞUZ
3-) Ok Serap, Alkan Özge, 2022. Turizm ve Destinasyon Araştırmaları 2/Destinasyon Pazarlamasında Markalaşma. Yayın Evi: Paradigma Akademi Yayınları Editör Adı: Ünal Aydın

(E-2)

1-) Otel İşletmelerinde Müşteri Şikayetlerinin Değerlendirilmesi ve Hizmet Kalitesi Algısının Müşteri Sadakati Üzerine Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1

(E-4)

1-) Otel İşletmelerinde Müşteri Şikayetleri ve Şikayetlerin Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3

(E-5)

1-) Otel İşletmelerinde Müşteri Şikayetleri ve Şikayetlerin Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
2-) Datça Badem Çiçeği Festivali’nin Yöre Turizmine Olası Etkileri: Yerel Esnaf Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1

(E-6)

1-) Otel İşletmelerinde Müşteri Şikayetlerinin Değerlendirilmesi ve Hizmet Kalitesi Algısının Müşteri Sadakati Üzerine Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Academic Researches and Studies in Sciences/New Trends in Gastronomy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Ev Pansiyonculuğunun Kırsal Turizme Katkısı: Datça Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2